Bestelsysteem

Persoonlijk Bestelsysteem

Persoonlijk Bestelsysteem

Ons bestelsysteem maakt het beheren en bestellen van bedrijfskleding eenvoudig. Na het doorpassen worden alle medewerkers gekoppeld aan hun kledingpakketten, inclusief de juiste maten. Alles wordt centraal opgeslagen, waardoor je geen losse lijsten of Excel-overzichten meer nodig hebt. Bestellen of voorraad aanvullen gaat snel en foutloos.

Maten registreren in het systeem

Inkopers kunnen snel en foutloos bestellingen plaatsen via het systeem, waarbij zij het overzicht en de controle behouden. Medewerkers hebben inzicht in hun toegewezen kleding en maten en kunnen, indien gewenst, ook zelf bestellingen plaatsen.

Online bestellen via het systeem

Het systeem ondersteunt effectief budgetbeheer. Inkopers kunnen per medewerker budgetten of punten toekennen en de bestelgeschiedenis bekijken. Alles is overzichtelijk en centraal geregeld.

Budgetbeheer in het bestelsysteem

Kies jouw rol hieronder en ontdek stap voor stap hoe het bestelproces werkt.

Stap 1

Medewerkers toevoegen of verwijderen.

Stap 2

Kledingpakketten en maten toewijzen.

Stap 3

Bestellingen plaatsen voor medewerkers en voorraadartikelen.

Stap 4

Aanvragen beoordelen, goedkeuren en op de hoogte blijven van bestellingen.

Stap 5

Volledige rapportages per medewerker, afdeling of bestelling inzien.

Stap 6

Bestellingen beheren en voorraad optimaliseren.

Sticky Demo Button
Interesse? Vraag een demo aan!

Veelgestelde vragen